10. REALIDADE AUMENTADA
a)
A Realidade Aumentada apela ao conxunto de tecnoloxías que nos permiten crear unha visión real dos obxectos fisicos a través dun aparello tecnolóxico. Noutras palabras, a realidade aumentada permitenos aos usuarios interactuar e observar elementos en directo e como se fosen reais.
b)
Nos nosos días son moitas as apps que nos permiten facer un uso da Realidade Aumentada. Algunhas delas (moi empregadas na educación) son por exemplo Layar,Aurasma, Quiver ou ZooKazam.
c)
Este apartado resulta un pouco díficil xa que requeriría da analise de páxinas webs educativas de xeito aleatorio e, non son moitas aulas que fagan un uso comun de aplicaciones de Realidade Aumentada.
Aínda así e certo que no colexio Carlos V de Águilas en Murcia si se fixo un uso destas aplicacións. Neste caso foron os alumnos de 1ESO quenes traballaron os contidos interestelares a través de actividades prácticas en dimensóns reais.
Tamén o centro educativo Cruz de Piedra de Jumilla pon en práctica o estudo dmensional das células cos alumnos de 5 de Educación Primaria.
Imaxe tomada de https://cruzdepiedra.es/noticias-actualidad/tecnologia-educativa/
d)
Tras recopilar e adentrarnos un pouquiño máis no mundo da Realidade Aumentada e en como poñela en práctica no noso futuro como docentes ocurriusenos unha posible actividade da que poderíamos botar man co noso alumnado.
Son moitas as apps existentes que facilitan a creación de figuras en realidade aumentada. No noso caso e para a actividade que imos desenvolver faríamos uso de aplicaciónes como Quiver ou Chromville. A través das cales pretendemos crear un escenario de aprendizaxe e fomento no senso da intelixencia emocional. De ser posible tentaríamos conseguir unhas tarxetas onde se amosen diversos estados emocionais (enfado, alegría, desilusión, tristeza,etc.) Deste xeito o alumnado escolleria a tarxeta que máis os representase para posteriormente visualizar a persoaxe caracterizada en movemento.
Comentarios
Publicar un comentario